Beiträge von Frunnes

Ich bekomme OPC Fussmatten von meinem Händler als extra dazu... Hab gesehen das diese auf so einem Formular draufstehen, die kosten an sich kein Aufpreis beim FOH

merci, ech dir och all guddes!
    Kenns de na keen Garage hei am Land, wou een Opel spezifesch Deeler kritt? oder fir ze tunen ;)
    Ech hun nähmlech na naischt fonnt bei ons

Ma ech hu mein opc den 30 März bestallt, an dee misst lo am Juli ukommen, ob et sou waert sinn bezweifelen ech! De Garage Autopolis, zu Bartreng, hun 3 OPC'en bestallt, dei hätten sollen Ufanks Mee ukommen, mee dei hun se haut nach net!! An well ech o na Optiounen hun, dei anscheinend den Datum nach mei speit maan sinn ech sou lues besuergt ;)

Ech geing soen wisou et hei och sou laang dauert ass eeben well net vill Corsa'en op Letzebuerg gescheckt ginn an net grad Vierrang hun vis-a-vis vun Daitschland, kruut mool sou eppes erzielt vun mengem Verkeefer! An se waerten emmer waarden bis e camion voll ass, an dann lount et sech och fir sie ze fueren...

Herrzlichen Glückwunsch zu deinem Kauf und Willkommen im Forum!
    Die Wartezeit vergeht schnell, ich warte auch schon seit über 2 Monaten auf meinen, das Inet kenne ich auswendig ;) deswegen freus du dich nachher umso mehr!

Eine super Leistung! Geile idee, wirkt sofort viel edler.. Ich wollte meinen Tacho blau/weiss beleuchten, jetzt hast du mir die Arbeit um VIELES erleichtert, bin dir sehr dankbar :clap: :zzz: